wtorek, 21 maja 2013

oprogramowanie Traction razem z urządzeniami Mackie



http://cdn.tracktion.com/wp/wp-content/themes/tracktion/img/tagline.png

Mackie ogłasza przejście programu Tracktion do nowopowstałej firmy Tracktion Software Corporation (TSC). Korporacja prowadzona jest przez trzech dyrektorów : Julian 'Jules' Storer oraz twórcy programu Tracktion: James 'Woody' Woodburn i Dave Christenson.
Jako nowy właściciel Tracktion, TSC zarządza stroną  www.tracktion.com - nowe źródło informacji o produktach, download aplikacji oraz forum dedykowane użytkownikom.

Od dnia 24 stycznia 2013 klienci którzy zakupili produkty Mackie z dołączonym programem Tracktion, mogą bezpłatnie pobrać kompletnie nowy zaktualizowany program. Tracktion jest dostępny do pobrania z www.tracktion.com.
Mackie w dalszym ciągu będzie udostępniał licencję Traction do wybranych produktów.

Lista urządzeń Mackie z bezpłatną licencją oprogramowania Tracktion:
  • ProFX8
  • ProFX12
  • ProFX16
  • ProFX22
  • Onyx 820i
  • Onyx 1220i
  • Onyx 1620i
  • Onyx 1640i
  • Onyx Blackjack
  • Onyx Blackbird

7 komentarzy:

  1. Fajny artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety tego rodzaju systemów nie znam więc są one dla mnie obce. Jednak bardzo chwalę sobie również oprogramowanie ERP https://www.connecto.pl/system-erp-do-zarzadzania-firma/ które poniekąd doskonale nadaje się do właściwego zarządzania firmą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie samo oprogramowanie jest niezwykle ważne i jak dla mnie jest to istotna kwestia funkcjonowania mojej firmy. Jeszcze jak przeczytałam na stronie https://twojepc.pl/news40584/Jaki-firewall-dla-malej-firmy-wybrac.html to również posiadanie wydajnego firewall w firmie jest niezwykle ważne.

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie ja takiego oprogramowania jeszcze nie używałam więc ciężko jest mi na ten temat coś powiedzieć. Jak dla mnie także świetnym rozwiązaniem jest korzystanie z systemu jak http://affmarketing.pl/jaki-system-wideokonferencyjny-dla-malych-firm/ tym bardziej, że wideokonferencja jest dziś czymś naturalnym.

    OdpowiedzUsuń